Första dagen av min begravning.

Jag ligger på balkongen o glassar. Men solen gick precis i måln så jag tänkte att jag skulle gå in och skriva en liten rad här istället för att halvsova på balkongen :P
Igår vart det att baka, gå ner med lite skit i källaren och sen springa upp med tyngder. Så någon överdriven träning vart det inte igår, men jag skrev ju mitt inlägg igår med tanken att börja hårt idag så det är helt ok.
Jag bakade nått nytt som jag aldrig gjort innan med, dom vart faktiskt goda. Kanske inte nått super awesome, men det är ju kakor.. Så man kan ju inte förvänta sig så mycket ^^

Idag tänkte jag sätta igång och svettas runt 16 tiden. Sen blir det nog lite pasta gratäng till mat efter det :)
Tvätten är tvättad och hallgolvet är torkat. Ska nog ta o fixa till lite i köket med senare.. Kan behövas en dammsugning och torkning där. Och då kan man ju passa på att ta den lilla disken som är kvar och fixa lite där inne med.
Ska få besök idag, men vi får la se hur det blir med det. Har ju hänt att det blivit uppskjutet innan... typ så där.. ett "par" gånger. Menmen, bryr mig inte så mycket. Folk som inte kan hålla sitt ord och till sina planer tappar snabbt sitt värde i mina ögon. Så kommer hon inte så gör jag helt enkelt nått annat ^^
Men vilket som så tror jag bestämt att jag ska titta på "Paul" ikväll. Detta förutsatt att jag inte springer iväg ut på krogen eller dyl :P

Annars? Hmmm... Spelar en hel del HoN. Försöker införskaffa mig i sådan där skill som jag har hört att man kan få om man spelar(hahahöhö).. Tänkte jag skulle ta o hitta mig en klan, gärna en som vill åka iväg och tävla lite. Men får la se hur det går med det, bara hittat typ en seriös och intressant klan än så länge så. Alla andra verkar mest vara snorungar som tror att dom är bra. Rätt jobbigt när man spelar på 1700+ och folk plockar tre jävla djungel hjältar... Suck asså. Och det är inte som att sånna saker händer en gång i veckan utan snarare var och varannat game :/
Jag förstår också att många av mina läsare inte har en aning om vad jag pratar om för tillfället. Så jag ska ta och slänga in en video här som kan upplysa er om vad HoN är för slags spel :)

 

Vi får se vad kvällen har med sig.. /Raimon 'OKBD' Johvallius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0