Hästkuk.

Först och främst vill jag påpeka att rubriken är aningen vilseledande, då detta inlägg inte alls kommer handla om min eller någon annans kuk. Inte heller om något djurs testiklar eller dingelidong. Jag vet, jag skulle också vara besviken i detta tillfälle, men var inte det. Jag har asont i huvudet då jag vart full igår, det kan du glädja dig åt. Riktigt ont har jag också, du får skratta :)

Så jag ska la passa på att säga att jag inte direkt är något fan av alkohol längre.. Förut var ju det här en del av min livs stil, men jag skulle gärna ta och vända ryggen till skiten och bara gå. Visst, en öl är gött ibland, men seriöst.. Detta toksupande jag inte kan låta bli är bara sorgset. Jag vill bara sitta hemma och mysa med tjejen på helgerna. Tråkiga är la att man inte har en tjej :P
Ajuste! Dam sökes! Har fan ingen att kramas med, men men.. Det kommer när det kommer antar jag, tänkte slänga ett roligt inlägg om det här när jag orkar bli klar med inlägget ^^

Det som får mig att tänka lite extra på att man gärna skulle ha en tjej är när jag ser filmer som den jag nyligen såg.
Den heter "Just go with it" och innehåller Adam Sandler och Jennifer Aniston(vilket för övrigt är långt ifrån någon jag vanligtvis gillar). Filmen var iaf bra och den var fin. Kärlek som den målas upp i den filmen är något som man inte snubblar på var dag och skulle absolut vara riktigt trevligt att finna. Men det kommer när det kommer. Ingen idé att försöka stressa nått ^^
Tills dess borde jag nog hitta mig en myskompis, någon att glo film o skit med.

 

Såg en annan riktigt bra film i samma stil för några dagar sen också. "No strings attached" med Ashton Kutcher som jag måste säga gör sin roll riktigt bra, som vanligt :)

Ett par pinsamma scener dock, gjorde den lite jobbig att se.. Men riktigt bra för det. Också en sådan där asmysgulligull film som får en att vilja ha någon brevid. Så ni kan ju kolla på filmerna på egen risk :P

 


Anyways, idag är en riktigt jävla seg dag asså.. Men det är lika bra att vänja sig. Vet inte om jag orkar med omvärlden riktigt, så funderar på att stänga in mig med mig själv ett tag. Ta en paus från allt och bara göra inget, äta och träna. Men vi får se hur jag gör, ska ju ha hit folk nästa helg så det får nog bli någon gång efter det isf ^^

Nu ska jag sätta mig och göra ingenting och tycka synd om mig själv ett par timmar till. Efter det? Vem vet, fortsätta i samma ordning ;D
Ajja, peace!
/Raimon 'OKBD' Johvallius









p.s här får ni en hästkuk iaf :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du bjöd tillslut! fuck yeah!

2011-05-02 @ 12:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0