Bilder, åh. Era små busiga bilder.

Ja, som rubriken lyder så handlar det här inlägget om bilder... ...soooom jag inte har. Skulle skriva ett snyggt inlägg här om dagen, men det vart inget då jag inte kunde hitta en passande bild. Jag tycker det är så trisst att lägga upp ett inlägg utan en bild asså. Man vill ju gärna ha en bild som kan summera själva inlägget lite :)
Men icke sa...ehm....ja ok, ingen sa det. Men ni förstår ;D



Vilket som tänkte jag att jag skulle göra ett inlägg iaf och skriva lite om vafan som hänt eller nått sånt där vanligt jävla blogg-trams. Jag har iaf ehm gjort ehm....... Ja det var ju spännande!
Ne men seriöst, jag har typ varit på stan med Matte och Robban idag och varit ute på promenad med Sofia. Annat än det har jag varit cool och vunnit på HoN med Bo för vi är så jävla bra. Och sen har jag börjat packa och sånt fräsigt med. Lyckades faktiskt dammsuga lite idag, diska, plocka ur disken, tvätta, träna, vara på stan, gå ut med Sofia och spela + laga fucking mat. DE NI! Jag har faktiskt varit duktig idag :D

Förra veckan var jag mest med Sofia och sen på fredag var det fest för min kära Pabi. Det var en lyckad fest bortsätt från lite onödigt drama mot slutet. Menmen, det föll mest på mig så det är lugnt. Dom andra hade ju kul iaf :)
Lördag var jag på munken en sväng och sen på grand. Kan inte påstå att grand var så jävla awesome som jag trodde att det skulle vara... Men det är ju mysigt inne på Bishop iaf :)
Fick köpa en öl och en cider för priset av en öl ;P
Tror dom glömde cidern :D

Anyways, på söndag dunkade jag Linus och Pabi en film vid namn Killers, den hade fått dåliga recensioner men vi tyckte att den var bra iaf. Så jag skulle kunna rekommendera den för någon som vill ha lite roligt i sitt liv :)
Kollade också på Tekken här om dagen med Sofia, bra film faktiskt. Det brukar ju inte vara så bra filmer när dom görs om spel direkt, men den här var faktiskt bra. Tråkigt bara att det var många man ville se i filmen men inte fick se :(
Men jag antar att man inte kan få allt ^^

 

Och när vi är inne på filmer måste jag ju passa på att säga att jag är så jävla sugen på filmen Predators... GE MIG NU!

 

Och när vi också talar lite om spel... Sofia vet inte vem Dante är.... DANTE FÖR FAN! DANTE! (btw. google > bilder eller vad som > Dante > ???? > Profit)

Ajja, jag får se till att visa henne spelvärldens kändisar någon dag.. Men det bådar ju fan inte gott för mannen, myten, legenden HeatoN direkt. Hon kommer bara säga typ "Va? Vem?" Och jag kommer dö lite innombords och gråta en tår(osynlig).

Anywho!

 

Finns inga bra bildhelveten! Jag vill ha en på en person som typ vinner eller vad man ska säga.. Men eftersom jag vet att inte någon som läser kommer orka försöka hjälpa mig så skiter vi i exakt vad det ska vara. Om någon känner sig sugen får dom la skriva till mig personligen.

 

Inte lång tid kvar tills man ska flytta nu heller... Men mer om det en annan gång.

Men innan jag dra så ska jag lämna er den lätt fetaste låten jag hört på ett bra tag.

Self VS Self med Pendulum (feat. In Flames)


 



Fördömd för alltid /Raimon 'OKBD' Johvallius

 


Kommentarer
Postat av: Kevins mamma

Hihi, ett inlägg ;)

Men jag vet fan inte vem fucking Dante är, du tycker alltså att jag ska googla denna person!?

Haha...



Puss

2010-08-13 @ 12:10:21
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0