Flytt igen..

Ja, då+ var det snart dags för mig att flytta igen då. Nästa Onsdag så smäller det och då blir flytten av. Jag ska dock inte flytta så långt, jag ska bara flytta bort till en annan trea på marielund. Ska bli gött med den nya lyan faktiskt, mera skåp o sånt shit i den och sen är den ju lite billigare med.
Dock så har jag nog inte riktigt packat så mycket som jag borde ha gjort vid det här laget antar jag.. Men det ordnar sig, har mestadels köket kvar och sen lite små skit som man kan kasta ner i någon jävla låda bara :)

Blir nog inte någon utflyttningsfest den här gången dock, men en inflyttningsfest lär det ju bli :D
Och då blir det röj som vanligt.

Imorgon kör augusti festivalen igång och Bo kommer hit, så det lär bli awesome. Blir Hugos på kvällen imorgon om inte nått annat as coolt dyker upp, men det blukar ju inte riktigt bli så. Idag har jag lirat HoN med Linus och Bo och pwnat varenda game typ :D
Fett jävla kul när man lirar Fayde och kan döda allt på en burst kan jag ju faktiskt säga ;)
Men nu ska jag nog köra dagens sista game, sen ska jag la vara social med Sofia och göra maränger...
Lagade lite snyggt ihop lite mat igår med, vart typ ett kilo köttfärssås, så det finns en hel del idag med. Känns bra att få in cash imorgon med så man kan handla in lite saker, funderar skarpt på att dra till stan och handla lite byxor och kanske någon skjorta imorgon med om pengarna dyker in. Skulle vara fett nice med lite nya pants.

Anyways, såg på Kenny begins igår.. Haha så jävla lol den var ibland asså. Jag har inte gjort nått.. Jag har inte gjort NÅTT! Jag ville bara ha glass :)

Haha, anyways.. Vi försökte göra maränger nyss, det gick inget vidare.. Men jag gjorde majonäs av gulorna som blev kvar, det vart desto bättre :)
Coolt att göra egen majo-fräs :D:D
Ajja, nu ska jag äta typ, peace folket.

(Ska la ha någon bild, så det blir en rolig en innan jag drar)


Peace /Raimon 'OKBD' Johvallius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0