Börjar lite lätt...

Ja, det är inte rätt sida och jag har inte fixat bloggen än. Men tänkte att det kan ju inte skada att göra nått/några inlägg innan allt är klart med bloggen, det är ju bara att flytta över det sen.

Anywho, var i Mjölby igår och festade.. Hamnade visst i ödeshög på något sätt, men kul var det fan. Äventyr är alltid bra, synd bara att man mår lite så där halv taskigt idag.
Idag blir det bara o sitta o dega tills man orkar göra nått skit antar jag. Ska väll äta nått någon gång med antar jag, men frågan är ju om man orkar göra det idag? Det kanske får vänta tills imorgon, men det är sånt som märks.

Ajja, tänkte skriva lite shit om hur fan jag mår idag(inte hur jag mår idag, utan skriva om det idag :P) så here goes:

Asså är inte livet rätt jävla sugigt ibland eller? Ena stunden kan jag känna mig som en jävla kung eller nått o sen är allt helt helvete :S
Oftast så är det ju uppåt, men ibland känns det fan som att allt bara är skit. Känner mig helt bitter o shit, menmen det brukar försvinna rätt snabbt. Vilket som är det alltid lika jobbigt när det händer.. Tror det kanske kan ha o göra med att allt endorfin är borta och jag är bakis, men det skulle lika gärna kunna vara någonting HEEEELT annat.. Eller? :P
Men fan i helhet känner jag mig sällan helt 100 när jag är här hemma själv, blir allt för lätt rastlös och finner livet meningslöst och tråkigt. Inte så att jag vill ta mitt liv eller nått, men det skulle ju inte vara fel att hitta nått att spendera all min vakna tid på. Så som det brukade vara.. Förut hade jag hela dagen planerad och visste precis vad jag skulle göra och vilka tider jag skulle göra det på, nu känns det mest som att jag går omkring utan mål i någon jävla zombie mode.
Och all den skiten fick mig o fundera på om jag kanske skulle ta o skaffa ett jobb, men vad isf?
Har ju funderat på Revisor eller festfixare. För att planera saker och arbeta med nummer är ju nått jag både gillar och är bra på, men sen slog det mig att porr kanske skulle vara min sak? ;D
Fast jag vet inte hur glada alla andra skulle vara ifall jag hoppade in i den branchen ^^


Vilket som så måste det jag börjar med vara nått jag kan spendera tid med och inte bara nått man gör då och då.. Skulle antagligen bli galen om jag inte kunde spendera en hel del tid på det faktiskt. Ajja, får väll se hur det blir i dom kommande månaderna.

Imorgon kommer iaf Bo och Jonte hit så det ska bli fett nice, men behöver nog fixa lite till i lägenheten innan dom kommer. Får väll se hur det går med det, känner jag mig själv så blir det nog imorgon allt händer istället.
Bakis + städa = mindre kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0