Cha Cha!

Cha Chaaaa Rai-Boi häääääär! Så jävla awsome det är med en påse awsome!
Jonte drog hem idag, skulle göra nått shit hemma i gbg sen skulle han komma tillbaka. Haft lite lan o sånt här hemma senaste veckan förstår ni. Det var jag, Bo, Skalis och sen va Becka här någon dag med. Fett kul var det(så klar, vi var ju här). Anywho fortfarande ont i foten efter att jag har ehm... Ja, vafan har jag gjort? Vem vet, smällar man får ta när man festar ibland ;D Ont i foten har jag iaf.

Lär ju ha tänkt sluta röka idag med.. Vi får väll se hur det går, sist gick det ju bra, men det är ju faktiskt rätt jobbigt att sluta röka faktiskt. Men det är bara ett jävla hinder man behöver ta sig över, inte omöjligt.
Undrar dock lite vad som händer i helgen, funderar på om jag kanske ska låta bli att dricka.. Men vi får väll se vad som händer och om det är nått kul som händer eller om det bara är buu ^^

Vilket som är jag fett uttråkad som det ser ut nu och jag borde nog äta nått med... Imorgon blir det nog att städa och diska iaf så har man den skiten gjort. Menmen, idag är det nog bara att sitta framför datorn och glo. Se en film och äta ska jag nog också göra.

Här får ni en trevlig och vacker låt också :)



OKBD - Peace folket!

Kommentarer
Postat av: Bo

Men vafaan!

2010-01-11 @ 01:17:07
Postat av: skalis

hörde de!

2010-01-11 @ 18:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0