Dagen och vad som komma skall.

Idag vaknade jag sent som vanligt, så det var ju bara o gå upp och börja dagen med lite frulle bestående av bacon, ägg, te och mackor ;)
När man väl fått i sig lite näring så körde vi igång, jag ringde lite samtal för o ta reda på lite ang resa till london o sånt, plockade undan och yrade runt lite ;D
Sen bar det av till stan då vi skulle glo på bio, men först såg vi allt till att dra ut med lite sopor med. Väl på stan så var inte expert så glada i att fixa min kamera dom elakingarna.. Menmen får väll se om det kanske går att fixa iaf. Vilket som så hade vi bestämt oss för att se Sherlock Holmes vilket vi gjorde. Rätt bra, har självklart varit med om bättre, men absolut inte dålig. På stan hittade jag också en ny kok-bok som jag fick med mig hem ;)
Och nu är det snart dags för mig att laga maten... Ja, mat vid 22:30. Dagens mat blir potatisgratäng och fläskotlett.

Menmen nu ska jag skriva om lite roligare saker än vad som hänt under min dag(som ni kanske ser inte är så jävla spännande :P).
Ser ut som att det blir fest i helgen iaf, men är inte helt 100 på att det blir så.. Men känner jag mig själv så blir det väll säkert att dra ut och äventyra som vanligt ;D
Anywho, jag skulle fortfarande behöva ha lite fler förslag på namn till eventet jag tänkte arrangera i mars, så kom gärna med fler förslag. Och sen funderar jag rätt skarpt på en karriär innom festfixandet, ja eller event arrangör, så om någon skulle få för sig att ha något partáy eller dyl så är det bara höra av sig ;)
Jobbar så klart bara för att få lite erfarenhet nu så skulle mest göra det för att det är kul, inga pengar behövs ;P
(Förutom så klart dom som behövs för själva tillställningen)

Jag har också lagt till en länk här på sidan som ni kan ta o titta in om ni vill ha er ett litet skratt ;D
Det är RobinL's finfina blogg som han mer eller mindre aldrig skriver i... Men han skrev i den igår och dom inlägg han gör är oftast av slaget "lolkekwtf?" :P Så ta och kolla in det om ni inte har nått speciellt för er :)

Idag finns det ingen dagens låt direkt.. Men jag lämnar er inte utan en rolig bild!
Så här har ni en.. (Jag kommer också göra ett helt inlägg med massa roliga random bilder snart)

 

 

Saknar dig Lydia, Peace folket. /Raimon 'OKBD' Johvallius



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0