Fredag och helg.

Idag tror jag det blir rätt lugnt faktiskt, dricker lite vin och lagar mat för tillfället. Till detta spelar vi Dead by april albumet "Poison".
Det blir mos(gjord av mig själv så klart), köttiga bullar, gräddsås och lingon. God klassiker som ingen av oss ätit på ett tag, så det ska bli gött :)

Det skulle vara någon dunder fredag nere på palace ikväll med så dit kanske man drar och kikar in vad det är om, men annat än det tror jag det bara bli lite tv-spel, vin och ost ikväll. Men det är fan trevligt det med ibland, behöver ju inte dra ut och kasta pengar varje helg inte ^^
Var på polis huset idag och hämtade ut mitt pass med, så nästa fredag bär det av till England och Lydia <3
Fan va gött! Dock är det första gången jag flyger.. Tänk om jag är värsta flygrädd? Haha det skulle vara rätt grant det ;)
Men tror nog det kommer gå rätt bra, hoppas bara inte någon buss strular eller nått.

Och jag lär köpt en liten antekningsbok idag med :D
Gått o tänkt på det ett tag men inte blivit nått av det tyvärr, men idag small det till :)
Ne fan nu ska jag äta mat.. Men innan jag slutar ska jag lämna en skön lät här åt er och en bild bara för att jag ska kunna ha en fin bild när jag länkar på fejjan :P:P

 

 

 

 

 

Ses snart igen, Raimon 'OKBD' Johvallius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0