Insomnia...

För eller senare så måste man väll sova skulle jag chansa på, tråkigt är det väll bara att jag är så dålig på att sova.. Eller snarare dålig på att somna. Jag blir bara inte trött, även om jag varit vaken jätte länge eller om jag sovit lite. Måste fan få ordning på det här snart, stör mig som fan att inte kunna sova om nätterna. Menmen, inatt sov jag ca 4 timmar så med lite tur kanske jag kan somna lite halv vettigt inatt sen :)

(Hittade ingen bra bild så jag gjorde helt enkelt en själv!)

 

Jag har iaf inte rökt på typ en vecka nu så jag måste säga att jag tycker att jag är rätt duktig. Jag kommer vara rökfri om typ 2 månader(vet inte riktigt hur snabbt man räknas som rökfri..men slutat har jag iaf). Så jävla svårt är det inte, förstår inte vad alla ska gnälla om.. Det är lite knepigt när man är fuller, men det är absolut inte omöjligt. Man ska bara se till att ha lite motivation, vilket jag har för tillfäller :)

Är lite seg o shit atm så jag kommer inte på så mycket o skriva, kanske blir ett lite roligare inlägg senare.. Annars får ni väll leva med att det bara blev det här lilla :P

Peace /Raimon 'OKBD' Johvallius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0