Jag kommer inte på en bra rubrik...

Så jag kör med den där rubriken ;)
Fyfabian vad kallt det är ute asså, shit. Var nyss ute med bror och Karo på en liten prommenad och det var fan inte varmt kan jag säga er. Men då kan man ändå tänka på att jag gnäller om att det är kallt när det är typ -10 ute när vissa har runt -40 dagar som den här. Förstår inte riktigt hur dom pallar asså, man lär ju behöva kläder o shit på sig när man ska sova..typ mössa o sånt :/

Reyan                         Karo

Vilket som, idag kommer mitt cp till blivande sambo aka. Jonathan "Skalis" Björk. Roliga är väll att den filuren inte heller är riktigt frisk tror jag inte, men man brukar väll säga att två är bättre än en? ;)
Gått till sängs runt omkring 00 tiden dom senaste dagarna, och alla som känner mig lite halvt borde veta att jag inte går o lägger mig så tidigt direkt, det brukar väll snarare vara runt 06 tiden eller nått.. Men när man är lite sjuk o sånt så blir man ju en aning segare än vanligt tbh. Menmen, det är väll smällar man får ta..
Städade lite idag, diskade lite och fick faktiskt en maskin tvätt tvättad.. Mer än så blev det inte, fast att jag hade hoppats på att få mer gjort. Allt känns så himla tungt när man är förkyld dan, men det går nog över snart.

På en helt annan not så spelas det metal i högtalarna idag och dagens låt är nog "Breaking Benjamin - Breath"

 

Inte direkt samma musik som jag brukar lyssna på när det kommer till metal men den är skön och den har jag lyssnat på en hel del idag så det får bli dagens låt :)

Fick kvittot på kameran idag med så nu kan man gå och lämna in den och hoppas på att garantin täcker det hela ;)

Vilket som, nu blir det att fixa lite till i lägenheten och lite mer metal innan jag ska dra o möta upp med Jonte.. Vad händer i helgen? Messa vet jag ;)

Peace /Raimon 'OverKill By Default' Johvallius


Kommentarer
Postat av: Jonathan 'Skalis' Björk

Det verkar som att du har något emot mig, helt seriöst, för det första kan du tamejfan inte ens orka stava mitt efternamn korrekt, och sen kan du inte stava mitt nick rätt heller, nej fy fan, du är en skam för mänskligheten... ;D;D;D;D;d

2010-01-16 @ 16:54:37
Postat av: Rai

HÅLL KEFT UNGJÄVEL!

2010-01-16 @ 16:57:35
URL: http://okbd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0