Life goes on...

Blir ständigt påmind om mitt förflutna och vad som varit och vad som aldrig blev. Vet inte om vissa gör det med avsikt eller om dom bara råkar påpeka/säga/göra saker som påminner mig om allt och lite till..
Helt ärligt så förstår jag inte hur vissa folk orkar, men vafan.. Det är väll roligt, dom har väll inget bättre för sig haha.
Ajja, life goes on, jag bryr mig inte om allt det där faktiskt. Jag har ett eget liv liksom.. Sitter här i min lägenhet helt ensam och nej, jag känner mig inte ensam eller nått sånt.. Så här lite bekymmer har jag inte haft sen jag var ett litet barn tror jag nog inte ^^

Visst att mitt liv var mer händelsefullt förut och att jag kände mer folk/träffade mer folk där jag bodde förut..
Men ibland måste man ändra på saker, även om man inte vill, för att livet ska kunna gå vidare till en bättre platts med.
Det är fan inte lätt, menmen what wouldn't you do to reflect a shitstorm?

 

 

Menmen, fuck you ppl. Life goes on :)

 

Och på tal om något helt annat så är mina dagar helt fuckade nu för tiden.. Sovit jätte konstigt och shit :S
Inte rökt på tre dagar nu heller då jag tänkte sluta igen, ja.. igen. Men det ska nog inte vara några problem, jag har ju gjort det innan så ;)
Och när jag väl har bestämt mig för nått så brukar det bli så. Så det är väll bara vänta o se, ska hålla er uppdaterade om hur pass jag lyckas bra eller dåligt med att sluta röka :)

 

Anyways idag blir/blev det kyckling med pommes och bea :) Gott, men bea'n var inte riktigt där jag skulle önska att den varit. Menmen, får väll se till att ha bättre nästa gång. Och nu är det mycket på schemat!

Ska börja träna igen, åker iväg till israel om några månader, Jonte flyttar hit och Lydia kommer hem :)
Händelserika månader på ingång, ska bli kul o se hur allt artar sig.. Skulle chansa på att det kommer ta kortare tid än vad man tror samtidigt som det kommer ta längre tid än vad man tror ^^
För samtidigt som man ser fram emot det ena och det andra så kommer jag mer eller mindre ha saker o göra hela tiden så tiden lär ju gå rätt fort :D

 

Den här bilden får ni för den är så himla snygg och sexig(aka rolig).

 

Anyways, gött med OKBD.. Peace /Rai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0