När man är ensam..

Ja, det är lätt att ha tråkigt när man är ensam. Det är iaf en sak som är säker. Skalis åkte hem idag igen då han måste fixa och dona lite hemma i gbg och jag sitter igen ensam och rastlös. Men det är väll nått jag får se till att ändra på.. Finns ju faktiskt en del saker man kan/borde göra idag, så som att handla ^^

Nu till lite andra saker, jag ska åka till England den 5:e feb för att träffa Lydia. DE NI! Det var väll inte direkt nått som ni trodde va? Menmen, ska bli fett kul att få träffa henne igen och sen ska det bli roligt att få använda engelskan lite med :)


Aldrig åkt flygplan heller så får väll se hur det är också :P
Hoppas verkligen att inget strular heller, det skulle förstöra en hel del.. Vet vart jag ska och allt sånt, men det är ju lite förvirrande att åka själv till ett annat land som man aldrig varit i och hitta sig fram för första gången. Men det kommer säkert gå bra, bara man ser till att fråga någon om man går fel eller w/e ^^
Sen i mars blir det att åka till Israel med Far, syster och Jana.. Det ska också bli fett nice.
Lär ju vara sol o sånt, woho!


Lite senare idag ska Bo komma hit och LANa lite hade han sagt så jag behöver inte vara ensam hela dagen iaf. det är fan gött det.. Har man någon o gapa på ;)

Inte gick det nått bra med min kamera heller.. Men brorsan hade snackat nått om någon som kanske kunde laga den eller w/e. Kanske missförstog min mor, men det skulle inte vara den första gången direkt ^^
Annars blir det väll att använda den trotts att displayen är trasig eller köpa nått nytt och slänga ut den som defekt och sälja den antar jag. Menmen, borde lösa sig på nått sätt... det gör det alltid :)

Dagens mat blir iaf pasta och köttbullar om jag inte hinner ändra mig till senare. Varför någon skulle bry sig om vafan jag äter är ju en helt annan fråga, menmen.. nu vet ni iaf.


Känner mig trött och seg, suck.. Varför kan jag inte bara få tillbaka energin? Jävla jobbigt att ha varit förkyld två gånger.. Kanske dags o börja knarka endorfin och adrenalin? One ten once again?
Får se hur det blir dom närmaste veckorna haha, annars är det bara att gå över toppen!


Tänker på dig när jag hör den ;)

Is this when I go one ten, once again? Peace /Raimon 'OKBD' Johvallius

Kommentarer
Postat av: Jen

Nej fan Rajje, det trodde jag aldrig om dig. Men skönt för dig att komma bort lite väl? :). Englans ska vara rätt trevligt ändå. Och va spännande med flygplan för första gången :O. Hoppas allt går bra o så! Puss

2010-01-26 @ 17:21:23
URL: http://jen.site88.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0