Vit fredag.. Haha

Ja idag är det fredag, en vit fredag(nästan iaf). Men det kan bero på att jag var i lkpg igår och vart shit-faced med Jonte :)
Fan tappade bort lite allt möjligt, men det kom sån tur är fram precis innan jag skulle hem igen.

Idag har det inte hänt mycket alls om jag ska vara ärlig, kom inte hem förens typ 17:30 tiden så det var bara o knalla till systemet och handla lite dricka tills imorgon. För då jävlar är det tänkt att vi ska göra saker! Och vi är ju faktiskt riktigt bra på att göra saker ;)

Men nu ska vi inte snacka om det, nu vill jag faktiskt tala om lite viktigare saker som att ni läsare ska göra någon nytta och säga till era vänner att hoppa in o läsa min fräsiga blogg :D
Ju fler desto mer? :P

Och sen skulle jag vilja ta upp en idé jag har... I mars flyttar ju Jonathan 'The Disguised' Björkqvist in här så då ska det bli lite partáy är det tänkt. Men eftersom jag är så himla awsome så tänker jag göra nått helt speciellt(förutsatt att jag får med folk på det hela). Jag hade talat med Jonte om det här innan men han kom med förslaget om att ha det i mars när han flyttade in så det blir helt enkelt någon gång i mars.
Det jag talar om är helt enkelt en hel helg av festande. Inte typ en dag, inte typ två dagar, utan snarare 3-4 dagar. Allt detta i lite stil med typ festival/öland och sånt trevligt. Så man går asså upp på morgonen efter en kväll av dreggande och börjar direkt igen och sen fortsätter det så ett tag. jag funderade på att ha det i februari från början och kalla det fabruari freedom, men eftersom vi bestämde att vi skulle ha det i mars så behöver jag ett nytt namn.



Så, kom gärna med förslag på namn. Ni kan ge dom genom att posta en kommentar eller w/e här eller bara höra av er till mig. När ett namn är beslutat så kommer jag att skriva det här. Så se till att komma med förslag nu och säg gärna vad ni tycker om den här finfina idén jag har fått :)

Här har ni alla min låt med btw. alla kanske inte fattar men ni som spelat med mig och dyl lär garva lite när refrängen drar igång ;)


Och om jag lyckas få fräs på min kamera imorgon så ska jag posta lite bilder från morgondagen, untill then..
Peace /Raimon 'OKBD' Johvallius

Kommentarer
Postat av: Jonathan 'The Disguised' Björkqvist

Det verkar som att du kommer på ett nytt nickname till mig varje gång du skriver ett blogginlägg, jag är hedrad :-D

2010-01-16 @ 16:56:31
Postat av: Rai

Hahahaha det där namnet förtjänade du ju din jäkul ;D

2010-01-16 @ 23:00:23
URL: http://okbd.blogg.se/
Postat av: jen

Haha fan Rajje, vad du kan partaya du! Marsianiversary tycker jag låter lite skoj på tal om namn. Visserligen riktigt trött just nu dock ^^. Puss

2010-01-18 @ 08:53:40
URL: http://jen.site88.net
Postat av: Rai

Hmmm vet inte om det är direkt rätt namn.. Men tack för förslaget. Mer behövs!

2010-01-18 @ 22:22:45
URL: http://okbd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0