FML!

Gissa vad? Jag är tillbaka.
Gissa vad? Jag ska inte skriva om hur det var i Israel, mer än att det var varmt, jag hade tråkigt om kvällarna och många böcker vart lästa.
Varför har jag inte skrivit? Haft fullt upp med guilden och sånt där irl.
Guild? Va? Vilka? Vart?
Ja, guild. Wow ni vet, sånt där data-spel. Vi är awesome, folk är idioter, vi är retards. Vi har kul. Hata inte. Vart? Snart Outland Ally. Och för dom som förstår och bryr sig så har vi 11/12 10man hc. Inte direkt börjat med 25man. :(

Anyways. Till dagens inlägg. FML!(Fuck My Life)
Ja ni... Jag är så trött på det här förbannade livet, alla förbannade människor, alla idioter och alla ting i denna värld som gör mig så förbannad. Att det ens lyckats komma inpå mig är fan ett jävla under bara det, jag brukar bara reflektera all jävla shitstorm som kommer min väg. Men nej inte nu, nu har det istället bara blivit för mycket och jag känner bara hur jag strävar längre och längre ner i avgrunden.

Take this life
I'm right here
Stay a while and breathe me in


Så, vad ska man göra för att vända skiten? I would say; Supa, Knulla och sist men ABSOLUT INTE MINST! ÅKA HISS!!
Dock vet jag inte om det är det korrekta att göra för tillfället.. Så jag ska testa en annan variant. Jag ska träna och få ordning på mitt jävla fittiga kuk-liv. Nu ska jag hitta en lägenhet igen då Jonte ska flytta och jag tydligen inte kan hitta någon ny roomie(vilket suger rätt hårt) och börja träna o grejjer. Inte bara träna hemma utan nu blir det gym!
Röka får jag också ta o sluta med, för helt seriöst.. Det räcker med den huvudvärk jag har, jag behöver fan inte mer..

 

Time will tell... FML /Raimon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0