WOHO!

Ja, WOHO! Fick äntligen en offhand idag! Scourgeborne Waraxe!!!
Jävlar va intresserade ni är va? Ne misstänkte det, men glad är jag iaf. JÄVLA FITT NÖRD!

Anyways, foten gör mindre ont idag. Stukad som en råtta med tre men och en fot.


Menmen, kollade lite på mina tidigare inlägg här på bloggen och inser att jag kanske inte alls lagt ner lika mycket arbeta på det hela senaste tiden. Men jao... Jag har ju varit lite upptagen med annat.
Anyways, här ska ni iaf få en fin låt precis som gamla goda tider ;)





Den är inte riktigt där jag vill den ska vara, skulle gärna ge er en mer "ösig" låt, menmen.. Man tager vad man haver. Hoppas den duger till nästa bra låt kommer o studsar förbi.

Ajja hoppas ni inte saknat mig för mycket och att ni är glada att jag skriver igen. I will die, so will you. But the memories of us can live on. So aim to become a legend, and thus invincible.

/Raimon 'OKBD' Johvallius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0