Gnällig...eller?

Kom o tänka på en sak.... jag gnäller om en hel del saker. Stör mig nog på det mesta som folk kan göra haha..
Men hur ofta har någon hört mig klaga/gnälla om att jag haft typ ~22 år med riktigt jävla pissig hud. Och då menar jag asså RIKTIGT dålig. Hade ingen hud på mina fötter i över ett halvår tror jag. Samma sak med baksidan av benen osv..
Tror aldrig jag har gnällt öppet om det. Kan ha nämnt det för nära och kära, men inte gnällt om det. Vet att jag fick ett sammanbrott när jag bodde hemma hos farsan en gång och började gråta.. Kanske kan varit 15-16 år. Inte lätt när det konstant kliar och är jobbigt ^^
Tror inte jag direkt brukar "gnälla" om att jag har det svårt eller jobbigt heller. Brukar oftast förklara det hela som "det löser sig".. Hmmm varför gnäller jag då så mycket om alla små saker? Vetifan. Kul I guess ;D
Onödigt inlägg? Ja. Kom bara o tänka på det här när jag såg Kenny skriva kommentaren "13 years of pain! Jag saknar min pappa!!!!!!!!" vilket fick mig att tänka "Du har knappast varit med om 13 år av smärta, allt kan inte varit jobbigt i 13 år."
Liksom... Killen är pappa, bor med sin tjej som han uppenbarligen älskar(verkar så på fb iaf), spelar i ett band som han kommit någonstans med(inte något jävla garageband, dom har faktiskt varit med på saker). Svårt att se det här som 13 år av smärta. Lika så mitt liv; jag kanske har haft det asjobbigt, med allergi och what not. Men jag har fan haft mat, ett hem, oftast har jag haft en tjej och alltid någon som älskat mig. Allt kunde vara så mycket värre. Man borde vara glad över det man har :)
Och underskatta inte ditt liv. Älska det du har, för det är så mycket mer än ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0