2010

Jaha, då var året snart slut och jag tänkte faktiskt skriva ett litet inlägg då jag inte gjort det på ett tag.
Jag vet att jag varit rätt dålig på att skriva i bloggen senaste månaderna, men jag har haft fullt upp med annat ^^
Kommer ni tex. ihåg det där sista riktiga inlägget jag skrev? Det där med att det inte skulle funka blabla.. Jag är iaf tillsammans med min lilla ninja Sofia nu och vi bor ihop. Dock bor vi bara ihop "tillfälligt" och hon ska fixa eget någon gång nu i början av 2011. Så som ni kanske kan förstå så har jag haft bättre saker för mig än o skriva i bloggen. Barn varannan vecka, flickvän som vill ha uppmärksamhet(även om jag är extremt dålig på att ge henne det så försöker jag så gott jag kan), lägenhet att ta hand om, mat som ska lagas, ta hand om guilden i wow och läsa på om alla bossar och theorycraft. Sen ska man ha tid att ha kul med ;D

Anyways, tänkte ta o snacka lite om det året som har gott.
Först o främst vill jag säga att det tyvärr inte varit lika awesome och revolutionerande som 2009, men absolut inget dåligt år i helhet.
Varit utomlands två gånger i år, vilket jag inte direkt varit tidigare i mitt liv. Har varit i flera länder när jag var liten, men tycker inte riktigt det räknas. Sen kan jag ju inte direkt räkna scandinavien heller tycker jag inte :P
Var i England och träffade Lydia tidigt av året och blev där tillsammans med denna lilla tjej.
Mycket trevligt land måste jag säga, förutom att dom har heltäkningsmatta vilket fuckade upp mig rätt så hårt :(
Men riktigt god öl och mat. Helt anorlunda seder och syn på alkohol iaf ^^

Efter det var jag i Israel med far, syster och Jana(fars fru). Fett varmt
där även fast det var en "dålig" vecka i februari(17+ som minst typ).
Mycket coolt land faktiskt, mycket att se om man har tålamod till
saker och ting så finns det som exempel ett stort museum som
handlar om andra världs kriget(eller snarare om utrotningen av judar).


Efter det så kom Lydia hem från england, men det höll tyvärr inte så värst länge. Mina känslor stannade till och det var inte vad jag sökte efter. Och då jag hade på känn att hon hade starkare känslor så ville jag inte dra ut på det och såra henne. Så det fick ha sitt slut där.

Kan inte direkt påstå att det hände speciellt mycket efter det. Inte förens sommaren kom. Då var det en hel del festande och jag vet att jag iaf brände 9k som jag kanske skulle sparat till nått mycket bättre.. Men vad gör man när man är uttråkad liksom?
Öland vart det ju i år med, mer ligga det här året, men inte lika awesome som året innan.. Ligga är ju inte allt eller? :P


Efter det så vart det en hel del festande och mys med folket från Mjölby trakterna som jag uppskattade väldigt mycket. Alltid kul att umgås med sina gamla polare, man ser dom ju inte så mycket nu för tiden liksom :(

Någon gång mot slutet av sommaren så träffade jag Sofia, det började mest som vänner/kk och gick sedan vidare till där vi är idag.
*Tänkte skriva nått gulligt, men tappade bort mig*






Sen i somras så har jag ju också gått ner en hel del. Det är nått jag själv är väldigt nöjd över :)
Även om jag inte är helt nöjd så är jag fortfarande mycket nöjd över det jag lyckats med.


Som ni kanske kan se så har det hänt en del. Och det känns lite fel att lägga ut en sån här bild, men vill att folk ska kunna se och förstå ^^
Från ~120+ för några år sen, till ~100(bilden till vänster) till 83-85kg(bilden till höger)
Imo, helt ok jobbat ;)

Anyways, nu är det nya året på g. Mitt nyårs löfte är beach 2011. Jag tycker det får funka som det är nu, men menar la mer att jag inte ska gå upp och om nått träna lite hårdare så man får lite snyggare maga och lite mer mukler ;)

Saknar också en del folk från förr.. Hoppas ni alla gamla nära och kära från Mjölby har det bra och att ni haft ett underbart år. Hoppas också att vi ses snart, en del var det allt för länge sen man såg tyvärr :/

Och låten som jag postade på min blogg typ i somras eller tidigare? Fan vet jag, men lite kul att jag hade hört den LÅNGT innan den vart populär. Jag talar ju så klart om "Far East Movement - Like a G6" (jag är bäst).

Och vad har jag planerat för kvällen? Absolut INGENTING. :)))))
Orkar inte ens bry mig om att festa ikväll typ :P Men antar att det blir nått skit, annars sitter jag hemma. Någon gång ska la vara första eller hur? Och seriöst, hur kul är det när man inte kan vara med dom man älskar? Nästan alla mina vänner är i Mjölby eller någon annan galen stad. Men det är lugnt. Jag behöver inte bli asfull, jag klarar mig iaf ;)
Så vi får se vad som händer ikväll.. Och så får vi se vad som händer nästa år! Mot framtiden och vidareeeeeee! PEACE!


ALSO! HAIL RANDOMNESS! I JOINED IT!


P.S Alla som inte sett den borde se filmen "The Union: The Business Behind Getting High"
(http://thepiratebay.org/torrent/4545946/The_Union__The_Business_Behind_Getting_High-2007-DivX-velvetfog)

/Raimon 'OKBD' Johvallius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0