Äntligen fredag..

Jaha, då var det dags. Idag bär det av till England och Lydia :D
Ska bli riktigt kul o få träffa henne igen, sen ska det ju självklart bli lite kul att få snacka engelska. Men det kunde jag ju bry mig mindre om, det gör jag endel iaf :P
Fick typ ingen sömn ikväll så lite sömn på någon av bussarna skulle ju vara att föredra.
Bussen går vid 09:55 och jag ska bara få i mig något lätt sen kan jag dra iväg. Så idag är jag ute i tid, skulle ju vara himla trisst o missa bussen :P
Menmen, ville bara skriva att jag skulle iväg o sånt innan jag drog. PEACE OUT BITCHES! /Raimon 'OKBD' Johvallius


Kommentarer
Postat av: Jen

Gött för dig Rai :D ha så skoj i England!

2010-02-05 @ 09:03:11
URL: http://jen.site88.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0