Dom små sakerna här i livet

Börjar med att lägga upp lite musik ni kan lyssna på medans ni läser. Den ena är en electro mix som jag gillar, men skulle ni inte gilla house så har jag också orginalet här brevid. Enjoy.



















Ja, det är ju dom som gör livet värt att leva. Det finns så många saker som gör mig glad.. Behövs inte mycket för att få mig på bra humör direkt, och bra är väll det? Orka gå omkring och vara någon surpuppa? :D
Var på stan med Jonte idag och köpte lite shit och hittade en fin ny kniv! WOHO! Asså, fifan va vass den är och den ligger bra i handen med :)
Så när jag väl kom hem gjorde jag lite pasta carbonara åt mig och Jonte lite hastigt och lustigt för Jonte skulle ju med bussen hem bara en timme senare. Men gott vart det iaf, men det brukar det bli när det är jag som lagar mat ;) *Skryteeeer*

 

I helgen vart det rätt lugnt på fredagen men på lördagen var jag ute med stubben(den andra Jonte) på trappan och tappade bort mina handskar och min halsduk :E
Stubben vart för den delen också utslängd för att han var för full ungefär en halvtimme-timme in på kvällen, så det var bara att följa honom hem till mig och lägga honom för att sova :P
Men det vart en bra kväll för det, även fast det var ruskigt kallt att gå hem. (Tur var väll att man fått i sig lite då, man tänker ju inte lika mycket på det då ;))

 

Sen på söndagen var jag ruskigt sugen på pizza och eftersom jag sagt sedan jag flyttade hit(ungefär) att jag skulle köpa en familjepizza när jag fått mina pengar så körde jag på det. Asså... Det var MYCKET pizza kan jag säga, jag lyckades inte äta upp allt men en hel del tog iaf slut av den ;D

Kollade på 2012 och mumsade med Jonte och Becka. Becka deckade ju dock efter halva filmen och började snarka dock ^^
Menmen hon överröstade ju inte filmen så w/e. Jag och Jonte fick också i oss några glas Black Tower(vinet) som varit drickan vi druckit senaste veckan ;D
Riktigt smarrig faktiskt, den kan jag rekommendera :)

 

Annars så börjar jag äntligen bli av med all jävla allergi som har plågat mig dom senaste veckorna.. Inte helt borta än, men definitivt bättre än förra veckan. Jävla väder asså, ska bli fett gött att komma till Israel med lite sol, det borde göra mig gott skulle jag tro.

Och nu på fredag bär det äntligen av till England och Lydia. Första gången jag åker flygplan, tja! Och första gången (sedan jag var typ 3-5 år?) jag åker utanför scandinavien.. Ja, det är mycket som händer dom här månaderna ^^

Ska bli ruskigt kul att få träffa henne igen :) Livet är ta mig allt gött o leva, am I right? <3

Sitter här med biljetterna brevid mig, och bara njuter av stunden.

 

Btw, har inte sagt det men kollade Avatar för ett tag sen(och sen igen).. Kolla den, den är fett bra :)
Menmen, jag ska inte lämna er utan iaf EN rolig liten bild :)

 

Peace out /Raimon 'OKBD' Johvallius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0