Musik.

Sitter och snackar med Lydia och vi kom in på musik, så jag kände att jag skulle vilja göra ett litet inlägg med musik.. Och eftersom jag inte direkt har stött på några nya metal låtar dom senaste dagarna så blir det nog att jag lägger in lite av det som strömmar i högtalarna idag. :)
Sååååååååååååååååååååååå
Heeeeeeeeeeeereeeeeeeeee
goooooooooeeeeeeeeeeeees                                                                       dinmammaiettord

 

 

Först lite Shontelle - T-Shirt


 

 

 

 

















Fin låt och skön.. Inte direkt ny, men ibland sätter jag på sådan där mysmusik
och bara myser här hemma :)
Den andra låten är en house remix av Bimbo Jones för dom som inte vill ha det lika mysigt som mig, men fortfarande vill höra en bra låt ;)


Och sen blir det lite mer Shontelle med låten Battle Cry

Också en låt med Shontelle, men den här är det ju
lite mer bpm i så den tyckte jag om :)



Det kommer också komma lite annan musik som jag inte postat än men som har spelats en hel del här hemma senaste tiden och som jag skulle vilja att ni hörde.

Jag gör också en liten blandad spotify playlist med veckans favoriter som ni
kan ta här ifrån om ni skulle vilja
ha dom på eran spotify istället.







Så här har ni Maskinen - Segertåget. Länge leve..... ! ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Och eftersom jag redan postat

Reroute to Remain en gång väljer

jag att posta en annan låt med In Flames.

Nämligen Black & White. Den är INTE med på spotify listan, men den går att hitta om någon skulle vilja det.

 

 

 

 

 

 

 

Spotify listan med musik kan ni ta ner här.

Peace /Raimon 'OKBD' Johvallius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0