Raimon, OKBD.

Chaa chaaa bloggen! Börjar med att fräsa ur mig min awesomeness lite i och med att jag slänger upp lite fina bilder på mat o shit som har lagats av The one, the only: Raimon.




YES! IT IS WINRAR! ALL THE FOOD I DO MAKE IT TO MAKE IT WINRAR!    ....wait what? No aids?

Anyway, detta här är ju då i det hela "ta tag i skiten" som jag börjat med.
Jag började nu i veckan med att träna direkt efter frullen och sen lite extra senare fram på kvällen. Började också min vecka med att dundra i mig några jävla dunderpiller jag fick av min läkare efter att jag varit så risig och dan i England. Men jävlar vilka piller sen då! WOHO! Allt är mer eller mindre bra nu och det känns ju jävligt gött kan jag ju helt klart säga. Jag är inte klar med kuren än, men det är redan efter 3 dagar mycket bättre.
Och eftersom jag inte vill att ni ska tro jag är en lögnig lögnare så bidrar jag ju självklart med bildbevis!



(Sidan är tyvärr helt jävla cpseg atm så tidigare bilder orkar jag inte lägga in just nu. Men om ni koller inlägget för England så kan ni ju se hur röd och eländig jag var där.)

Anyways. Idag har jag tränat, lagat mat och ehm... Spelat lite wow med. Sen har jag typ fixat lite med festen som vi ska ha nu i mars. Det är en fest man INTE vill missa det. För som vanlig när Raimon 'OKBD' Johvallius fixar fest så blir det en awesome fest. Dricka bjuds det på, gott sällskap och musik(så klart!), kanske t.o.m lite kex eller dyl då folk brukar bli lite sugna på något så där efter lite sprit i magen ;)
Menmen.. Här hemma hos mig så sprudlar det iaf av testosteron och grejjer. Imorgon blir det att pumpa lite till och laga lite mer nyttig och bra mat.
Fred ut folket. /Raimon 'OKBD' Johvallius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0