Svar på tal.. (Höga krav) Igen... ;P

Anonym  ([email protected]) om Höga krav?:
Fast de är lite fel oxå att sätta så höga krav redan från början, själv är jag en utmärkt tjej i sängen och exprimenterar gärna, men inte med en kille jag släppat hem på krogen. Det är sådant som kommer när man lär känna varandra och lär sig vad den andra gillar i sängen osv, det bästa sexet är det som växer fram mellan två personer. Och när jag litar på killen och vet att han inte kommer göra illa mig i sängen eller nåt, DÅ får han göra vad han vill med mig ;)

Klart att det blir bättre med tiden, det är det ju ingen tvekan om. Men det betyder ju inte att man inte kan släppa loss lite bara för att det är första eller andra gången? Och sen kan jag nog inte påstå att jag har någon större lust att ha fortsatt sex/förhållande med någon som sexet inte direkt känns så intressant med.. Så då blir det ju lite svårt för det att växa fram ^^
Och jo, jag ställer nog lite höga krav.. Menmen, alla är ju olika med. Jag VET att det finns tjejer där ute som inte är allt för tillbaka dragna och tråkiga även om det är första/andra kvällen :)
Några har jag allt träffat i mina dagar ;););)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0