U mad?

Jaha... Jag hade massa saker o skriva igår, men klockan var lite för mycket för att jag skulle orka ;P
Nu kommer jag ju självklart inte ihåg allt, men det är lugnt. Jag skriver iaf.

Jag sitter o äter frulle bestående av bacon, ägg, macka, te och ett glas mjölk. Mummsigt det ;)
Men nog av min frulle, nu ska ni få höra..
Nu är det så att det är folk som tydligen inte tycker om att höra om vad jag gjorde på Öland. Och med det menar jag ju så klart, vilka jag hade sex med och vilka det var osv.
Jag kan förstå om Sara inte skulle vilja läsa om det, men ni andra? En del folk är ju bara lol, skärp till er lite. Jag har ju inte direkt gått in på detaljer eller nått, inte sagt nått om vilka ställningar eller beskrivit nått om akten direkt. Så nu tycker jag faktiskt ni får skärpa er lite! ^^

 

Menmen, det är jävligt kul o se hur folk orkar bry sig om det. Dom flesta har ju inte alls med mitt liv att göra, men w/e. Bara för att det stör er kanske jag ska tala om lite mer om mina erfarenheter? Jag tror det skulle vara roligt :D (för mig)

Dock är ju det jag säger nu lite halvgammalt, men vafan DET ÄR JU ASVÄRT IAF!!

*Tar fram listan...*
*Vet inte vart jag ska börja....*

Kanske skiter i det iaf.. Kan ju säga att jag och Sara har haft sex när vi träffats efter Öland. Inte för jag har en jävla aning om varför någon skulle bry sig om det :S
FAST! En lite rolig historia när vi är på Sara ^^
Sist så kom vi ju hem rätt sent från puben och det dunkade i väggar och skrattades och stönades o lite allt möjligt inne i mitt rum.. Jag var helt övertygad om att Jonte o Becka hade hört oss då vi inte direkt var tysta, men så var tydligen inte fallet haha. Dom hade sovit igenom allt, och då var vi fan o duschade o grejjer med ^^

Menmen, om du läser det här och inte har med mitt privatliv att göra... Då kanske du ska ta o skita i mitt privatliv också?
Fast det är ju gött när folk påminner mig om att jag är D shizzle så att säga :))))

Ne fan, om jag skulle skriva om nått annat roligt? Jag ska iväg med Matte, Sara, Anton och kanske Jonte för att spela frisbeegolf idag, det lär bli kul :)
Hoppas bara an orkar med värmen... Jag ska städa lägenheten också, för det kommer någon snubbe som ska kika på den sen idag. Och på tal om lägenhet så har jag valt mina tapeter till den nya lägenheten och färg till väggarna osv :D
Kommer bli så jävla sweeeeeet. Jävla penis förlängare till lägenhet asså ;)
Sovrummet kommer ju ha halva väggen med speglar med hehe.. Lär bli nice. Ni vet sånna speglar som är fyrkantiga och sitter 3x3 eller dyl. har typ 4x4 på väggen mot där sängen ska stå, så det kan ju bli intressant :))

Nästa måndag kommer Bo hit i typ en vecka, det lär ju bli roligt(som vanligt). Jag hittade en jätteful harry potter action figure till honom, men han är ju en sån jävla potter nörd att han säkert blir glad haha :D

Ajuste, jag har insett att jag är nog inte alls som vanliga män. På tal om det där med sex.. Inte nog med att jag är kräsen(när jag inte är aspackad, då vet man aldrig vad man kan vakna bredvid :P) jag har ju mina önskemål också.. Och när inte dessa inte ens är i närheten av uppfyllda tycker jag fan inte att det är bra asså... Det är ju faktiskt lite tragiskt, för det gör det ju så mycket svårare att hitta någon/några/något som man tycker är bra, jag brukar ju oftast vara rätt missnöjd med tjejerna jag tar med mig hem ^^
Men jag antar att jag är på en annan nivå ;PPPpppPppPPppP
Fast... Det kan man la påstå att jag är när det är jag som inte brukar få avsluta, eller snarare dom som inte kan få mig att komma. Menmen, förr eller senare antar jag att jag hittar nått som passar mig bra. Skulle ju sitta rätt fint med Dat Ass, varit dåligt om DAT Ass senaste tiden.. Men det kan vi nog råda bot på, kanske kan hjälpa att inte tacka nej till sånna saker nästa gång haha.. Och nej, jag talar inte om en speciel rumpa, jag pratar om "Dat Ass"



Och sen så behöver ni inte förstå det här nästa, men jag tänker skriva det :P

Om hon var hjärter dam, då måste du varit spader dam right?
Det borde göra mig till ruter kung.. Men frågan är;
Vart är min klöver dam?

 

Menmen, jag ska dra o möta Matte nu... Ni får ha det så bra, jag kommer nog skriva i dagarna igen. Ska skriva ett par rader till om mitt liv, så på återskrivande :)

 

/Raimon 'OKBD' Johvallius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0