Varför jag älskar random...

Ja, vem älskar inte /b/ och /b/tards? Dom(vi?) är så sjukt jävla efterblivna att det knappt är sant asså...
För er som inte vet vafan ett /b/tard är... Ja... Här får ni en liten film...

 

Så jävla skön asså :D

 

 

Jag ska inte direkt skriva nått idag... Jag lämnar er istället med en bunt roliga bilder att skratta åt.

 

Ja, det finns mycket mer.. Men orkar inte slänga upp allt, ville mest posta den där snygga länken :D

Anyways, hoppas ni har det trevligt. Jag får ju iaf besök av herr Bo imorgon, det ska bli kul.. Får se om jag kanske orkar ta några bilder då jag har hört att vi ska bli fulla o sånt ovanligt ;)))

 

/Raimon 'OKBD' Johvallius


Kommentarer
Postat av: Mamma

Okej, tack för att du lärde mig vad b/tard är. Inte för att jag fattar något ändå.... :)

2010-07-17 @ 19:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0