Bawwww

Såååååå, nu blire lite låtar och en bild som då ska uttrycka mina känslor.. Så here goes, bild first!

 

"...från ett sånt förhållande tar det lång tid att tända av

Det bästa sex jag haft i hela mitt liv

jag nästan jag nästan skäms över att säga det högt

ibland så, skippar vi snacket vi bara vet vad vi vill

Det kändes nästan överflödigt och använda rösten, okej

Fyfan vad sjukt att man kan känna sån passion
vi åt och drack & grät och vi skrattade och vi kom ihop
Som bästa vännen som har tagit det till nästa level
där vi bara hoppades men fick se vad som hände!

 

För hon var bäst, försök & överträffa det Ja
För hon var bäst, försök & överträffa det Ja
För hon var bäst, men kommer aldrig mer tillbaks
För hon, flyger iväg som ett pappersflygplan!"

 

...Maskinen - Kärlek vid sista ögonkastet

 

 

 

 

 

"We were one in words
You finished my sentence
I can never attract tomorrow
It pushes me aside

I sink in waters deep

Your presence kept me floating
Far from depths where secrets lie
Maybe in another lifetime
I could be the first you meet

I once read a poem

Held my breath
But that moment's gone
First time I felt life somewhat hurts
I need an option, a reason and some hope

Yell at me, I want to be your light that shines

But my ground is shaking and I might fall
I wish that I could say... I wish that I could be your evil... your evil in a closet
"

 

...In Flames - Evil in a closet

 

 

 

"Just get on the phone, I got you

Come and pick you up if I have to
What's weird about it
Is we're right at the end
I'm mad about it
Just figured it out in my head
I'm proud to say, I got you

Go ahead and say goodbye
I'll be alright
Go ahead and make me cry
I'll be alright
And when you need a place to run to
For better or worse, I got you"

...Leona Lewis - I got you



Jag älskar dig, så vi kanske, kanske, kanske syns igen!

 

Det suger att efter all denna tid så finns du kvar på ett sätt som jag inte kan förklara.. Önskar livet var lätt, men det är det ju inte alltid. Man får göra det bästa man kan av situationen och ibland får man ta beslut för den man älskar. För vem vill såra den man älskar? Inta jag iaf. Så jag lever vidare i ett måln av misstro, bitterhet och längtan. Det kommer nog aldrig bli som det en gång var, men som jag en gång sa; hoppas vi ses i himlen. Där kan vi äntligen ha det bra och slippa all annan skit.

 

Och för att inte ni ska tro att jag ska ta livet av mig eller nått sånt lol, så kan jag påpeka att jag köpt en ny mobil! WOHO! Den är vit och fin och heter i-telefon :D

Man kan leka o ha kul med den :)) Det kommer ett roligare inlägg i dagarna när jag har orken, men det här är vad ni får leva med så länge ;P

 

 

/Raimon 'OKBD' Johvallius


Kommentarer
Postat av: morgonjuice

tja. man ska inte ge upp på det man tror på. U only got one shot so make it count...u might never get that chance again!!

2010-06-14 @ 20:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0