Inte bryr mig ett skit, ja bah spyr i ditt fejs!

Idag blire Onsdagsklubben då, tagga fifan. Gått in i en snygg 110% trans igen, nu är det fan dags att ta tag i skiten, ösa loss och bara spy i ditt fejs!
Fick lägenhet idag med, så i september blir det att flytta in i min nya 3:a på marielund. Inte så nära stan kanske, men det är ju inte så långt ifrån stationen/puben iaf ;)

Jenni-san rekommenderade en snygg låt igår(eller närfan det var) här har ni iaf.. Den är rätt så fin faktiskt :)

 

O-jävla-dödlig är jag. Nu kör vi btw! Känns bra att vara tillbaka där man va förut i tiden. Men EN GÅNG I TIDEN VA ETT TAG SEN NU! Dags att dunka igång nu, eller vad säger ni? Tack till alla polare som fått mig att komma tillbaka till mitt esse, gött att vara tillbaka i fucking full jävla fart. Och nej, detta inlägg makes no fucking sense at all. Lugnt, jag känner mig asbra och det är la det jag försöker säga antar jag ;)

 

Håren reser sig, adrenalinet pumpar, endorfinet är på topp. Nu är det dags att sluta med fitt pop, för nu har jag fått tillbaka min kropp. Overkill by default, så FFIM. You know you want to.. TTFU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111½½½½½½ ONEONE?!

 

 

 

Och sen lite snyggt citat från Killswitch Engage - The Forgotten:

Placed your ego above all but misplaced your innocence

Just look at yourself do you like what you see?

I want no more of you, watch me walk away

This is the last time you are the forgotten

You let your dreams die you are forgotten

 

Peace out fuckers. Odödlig åter igen, do your worst! /Raimon 'OKBD' Johvallius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0