Lite allt och inget

Sitter här fett jävla bakis och skriver i bloggen, inte för jag riktigt förstår varför.. Menmen, ibland ska man la skriva här ^^
Atm. lyssnar jag på Biffy Clyro - Bubbles som Jenni rekommenderade för ett tag sen. Gillar refrängen :)


Varit sjuk i en vecka nu snart och det suger kan jag säga.. Hostar galet ibland ^^
Fortfarande inte 100% bra, men fuck that. Jag kör på iaf!

Ajuste, kan tänka mig att några kanske undrar vad Projekt Deadpool är? Det ska jag ta o tala om.
Jag tar en bild på mig själv varje dag(mer eller mindre) och sen tränar jag en gång om dagen, gärna tills min kropp säger stopp. Och sen äter jag typ inte direkt varje dag om man säger så ;P
Det här ska jag göra i en månad och sedan se om det blir något resultat, sen kommer jag antagligen köra vidare en månad till ^^
Tror dock det blir lite svårt nu nästa vecka... För då... BLIRE ÖLAND!
Självklart så ska jag skriva ett fett inlägg om det jag kommer ihåg och se till att det blir lite bilder :))
Fixat in en dunk till eventet och skjuts o shit är fixat, så hoppas det blir lite kul skit där nere. Kan ju fan inte sitta här hemma och tycka synd om mig själv.

Snubblade på en fet låt i förrgår med, så här ska ni få ta del av den:

 

Menmen, nu ska jag tala ut lite. Precis som Mange Schmidt.

 

Livet är tydligen fullt av mysterium, jag kan helt seriöst inte förstå hur folk fungerar eller vafan det är för fel på folk.. Antagligen är det väll bara mig det är fel på eftersom det verkar som att alla andra gör dom här idiotiska sakerna som jag inte kan förstå mig på...

Fucking magnets, how do they work?

Liksom, varför blir vissa folk sura för att man ger dom en komplimang? Är inte jag berättigad till att ge en person en komplimang eller? Varför ska folk sitta och säga en sak när dom menar någonting helt annat? Jag vet inte hur många idiotiska brudar jag har hört säga nått i stil med att dom inte vill ligga med mig medans dom vrål-raggar på mig och sen går till säng med mig. Suck bara. Det är ju inte EN person heller, det är ju fan majoriteten av folket man träffar. Är det bara jag som tycker att man kan säga det man vill istället för att låtsas om nått annat?

Sen har vi ju den andra skaran av folk som sitter o limmar som om dom gick i förskolan och inte vill att det leder någonstans. SLUTA DÅ FÖR FAN! Jag har la fan bättre saker för mig än o sitta o boosta ditt dåliga jävla självförtroende. Folk asså..

Eller brudarna som kommer o vill man ska bjuda dom på dricka på krogen.

Ja, du är fin. Nej, du kommer inte följa med mig hem. Nej, jag känner inte dig.

Nej, du får inte någon jävla drink av mig. Be gone! En sak om det är en polare, eller någon man känner eller nått sånt.

Men när någon kommer fram o bara vill ha gratis sprit blir jag nästan lite sur.

Visst, vi killar är ju inte direkt perfekta. Det är absolut inte nått sånt jag försöker säga. Bara det att vi oftast(eller iaf jag) är rätt rak på sak. Jag går inte fram o raggar på en brud om jag inte är intresserad av henne. Vilket oftast betyder att jag vill ligga. Varför skulle jag gå fram till en total främling med inställningen "Men du ser bra o snygg ut så vi kan väll vara BFF!!!" ? Det är väll rätt självklart att det inte är det jag är ute efter? Men folk fortsätter att förvåna mig med deras idioti.

 

Och sen fick jag precis nyligen höra att det bara är killens ansvar att fixa skydd för sex. Fuck you, bitch. Visst att det är vi som brukar göra det, men det betyder fan inte att en tjej inte kan.

Ungefär som att en kille inte ska laga mat... Jo, en kille kan definitivt laga mat och det är fan inget fel om en kille gör det. Men det håller hon säkert med om. Vet ni vad det kallas? Könsdiskriminering.

Idioter finns det ju iaf gott om. Jag börjar bara hata folk mer o mer för var dag och människan i sig. Så jävla trött på mitt jävla liv, jag vill ändra allt men har inte orken eller motivationen.. Fattas ett ljus som lyser upp vardagen.

 

Om någon kan förklara för mig varför folk håller på som dom gör och varför folk inte bara kan säga som det är så får ni gärna tala om det för mig. För jag har inte en aning...

Jag vill iaf träffa en tjej som jag kan tillbringa mitt liv med, jag vill skaffa mig ett jävla jobb, jag kan absolut tänka mig barn, jag vill definitivt gifta mig och jag vill sluta supa och röka o allt annat jävla skit jag håller på med.

Jag vill ha någon jag kan ta hand om och bry mig om.. Men, det ser inte ut som att det är dags för mig riktigt än..

Folk har svårt att tro att jag inte vill vara singel, vilket jag inte riktigt förstår men ändå kan förstå ^^

Ajja, som vanligt får jag gå vidare i mitt måln av skit. Allt är grått, men jag vägrar ge upp. Guess I'll have to go one-ten again..

 

 

Det fattas nått.... /Raimon 'OKBD' Johvallius


Kommentarer
Postat av: Eddie

Men hallå, svenskar är fega. Det får aldrig bli pinsamt och folk vågar aldrig säga rakt ut vad de vill för då riskerar de att få ett nej och det blir pinsamt. Deal with it, eller flytta till ett land där folk inte är så jävla fega.

2010-06-20 @ 18:13:04
Postat av: Raimon

No shit svenskar är fega? Blir bara så jävla trött på skiten ibland ^^

2010-06-21 @ 00:53:33
URL: http://okbd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0