Öland... FIFAN!

Det bränner, gud var det bränner... Varför gjorde jag det? Hur tänkte jag? Jag har ont i hela kroppen, min näsa känns helt sönderslagen och min hals lär inte gå att använda på ett tag. Fan också, varför just jag? Korv o potatis!
Oh wait.... Allt det där var jag helt övertygad om att det skulle hända ^^
Kanske inte det med halsen o näsan då, menmen.. Smällar man får ta när man är på Öland och firar midsommar :)

Kom hem igår från en underbar helg på Öland i solen med Anton, Ola, Tobbe, Sofi, Sara, Agnes(kommer inte ihåg hennes namn ;P) och Jonte. Kom dit en aning senare detta år än förra, men det var ingen fara med det. Vi fick grymt bra väder och det var riktigt grymt sällskap och trevliga grannar :)

Så, vad hände och vad hände inte? Det mesta hände faktiskt.. Så kan börja med vad som inte hände. Sex för Ola, Tobbe och Agnes(tror inte hon fick sig nått iaf). Annars hände nog det mesta ;D
Började när man var på g in. Vi stod där och fixade våra band och så kom Linus(!!) o co.
Jag hade faktiskt inte en aning om att dom skulle till Öland så det var ju en trevlig överraskning :)
Nu hade vi en Linus att dra med på Äventyr med. Det första vi gjorde var att dra och slänga in allt i den snygga husvagnen så vi kunde börja supandet. Och tur är det la att dom andra har med sig bira så man kan börja med det. Själv hade jag ju med mig det vanliga.. DUNKEN! Men det är inte direkt den lätta starten man kanske vill ha efter att varit ute onsdag och varit vaken hela natten ^^
Så det var bara o börja pimpla öl och inte han jag mer än så innan det vart påpekat att jag skulle fixa musiken. Sagt o gjort, nu var musiken igång och det var dags att börja supandet.
Vet inte riktigt hur länge vi satt där, men efter ett tag tyckte ju jag att vi var tvugna att dra oss till Street Curch och be(precis som förra året) och det gjorde vi. Sen fortsatte kvällen utan några jättestora händelser. Vi badade och solade och festade i vanlig ordning.. Lite mys i husvagnen vart det sen på kvällen med Sara för min del iaf, det var trevligt(nej inte sex, mys).

Fredagen hände det en aning mer på dock.. Vart ska man börja? Vi försökte bära iväg Ola/Tobbe och packa in dom i gradpack, men av någon anledning så vaknade dom precis när vi skulle bära iväg dom :(
Potatis sallad i mitt nylle, bad... Och sist men inte minst sex ^^
Iofs hade ju Anton redan börjat dagen innan, innan vi kom.. Men fredagen var nog bäst för oss alla.
Anton fortsatte ha sex med Sofi(uppe på en deckad Tobbe) och sen när det började bli kväll hittade Jonte någon brud som han tog in i husvagnen. Han tyckte inte riktigt om att vi kom in o bytte låtar och kollade vad dom gjorde av någon anledning dock :S :PpppPPppPpppP
MEN, under tiden Jonte hade kärlek innuti husvagnen tyckte Anton att han också skulle passa på. Och eftersom husvagnen var upptagen så tog dom helt enkelt husvagnstaket. Jag själv såg inte det här, men det LÄR finnas på youtube. Många tog bilder och filmade, polisen gick tydligen förbi och lyste lite på dom med ficklampa ^^
När Jonte äntligen var klar så passade jag på att hoppa in i den nu mera tomma husvagnen för att bjuda på lite kärlek(eller bli bjuden?). Mitt i allt tyckte Ola att det var en väldigt bra idé att komma in o decka precis brevid oss dock, men det är inte första gången jag haft sex brevid Ola så det var bara köra på ;)
Tror det var denna dagen någon brud ville ragga på Anton med, men han var tydligen för snygg för henne(sa hon) så hon lät bli hahahahaha
Denna dagen kom mina tre första skyltar med. Den första löd: Ligga är inte att tänka på, med inte överstruket.
Man kan se på det lite olika så jag bytte ut den efter inte allt för länge. Kommer inte riktigt ihåg vad dom två efter sa faktiskt, men vet att en polare gick med skylten "polare vill ligga" brevid mig iaf ^^
Sen sista skylten löd:
Ligga
100:-
Senare blev det:
Ligga
100:- Gratis!


Det funkade inte så bra med skylten.. Jag fick ju ligga, men skylten gjorde det inte direkt :P

Dagen efter var det några som gav sig av hemmåt(inte någon av oss, men andra) vilket jag själv kan tycka bara är lite mesigt ;P
Det betyder ju att man måste ta det lugna på själva midsommar ^^
Mat vart det fan både lördag och fredag. Fredag vet jag inte riktigt vem som höll i det, men kom tillbaka till husvagnen och hittade kött så det var ju bara götta i sig lite. Lördag var Sara snäll nog att grilla fruckost till oss(kött igen ;D). När man hade fått i sig lite kött var det ju bara o köra igen.
Jag kände att jag inte var klar med mitt skyltande så jag drog på mig den igen och drog iväg. Jag var ju tvungen att hitta en penna så man kunde sänka priset lite till!

Efter ett bra tag hittade jag en penna och fixade till skylten. Men vid det här laget var min hals så pass förstörd att jag inte kunde prata alls typ. Så jag hittade lite silvertejp att stänga igen truten med också.


Ligga
100:- Gratis!
Du får en tjuga   (På sidan: Jag kan dansa också)

Jag fick lite hjälp med att fixa ett hål i tejpen också, för även om jag inte kan prata så kan jag ju dricka ;)
Den här dagen gick såg det inte ut som att skylten skulle funka heller... Men ack va fel jag hade ;P
Efter vi spatserat runt som ett par jävla idioter på båda campingarna så kom vi efter ett tag till ett par personer som satt o spelade musik. Där vart vi indragna då dom såg tejp+ skylt och ville skratta lite :)
(Tro det eller ej, jag var inte SÅ seriös med skylten, det var mest en rolig grej ^^)

En tjej där tyckte iaf att det var jättetrevligt att jag hade skylt och tejp och tyckte det var ett ypperligt erbjudande jag hade. Hon var dock rätt jobbig.. Men hade silikon tuttar.. Så vad ska man göra? ;P
Vi sprang omkring på båda campingarna ett tag och eftersom våran husvagn var helt jättefull med folk tänkte vi att vi kanske kunde ta hennes.. Den var med full..
Sååååå vi lånade till slut Linus tält ^^
Det var ju skitbra att dom tog med sig tält, för det sov nästan aldrig någon där. Så då kunde ju vi ta den ;)
Lite jobbigt när dom andra (Linus polare) kom till tältet på morgonen och tyckte vi skulle vakna och undrade vart Linus var dock.. Men vafan, smällar man får ta ;)

Utöver allt jag skrivit hände det en hel del mer. Men orkar inte ta allt och skriva om allt :P
Jag dundrade in i en stenbit och slog upp vänstra stortå, skallade en isbit och fick asont i foten, badade mer än en gång, va på en båt(I'm on a boat!), mös med Sara, ramlade från ett stacket osv osv..

Anyways, en till lyckad midsommar på nacken nu iaf :)
Och här är alla bilderna som jag har från midsommar också.



/Raimon 'OKBD' Johvallius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0