Sommaren är på ingång!

Låt att lyssna på medans ni läser:

_____________________________________________________________________________

Ja! Som ni kanske märkt så är det snart dags för att sola, bada och piña colada! WIHAWOOO!

Så. Min tanke var att kanske starta upp ROWMCO igen för sommaren och dra igång lite snygga planer för sommaren. Antar att jag inte är ensam om att vilja festa, ha kul, träffa folk och grilla nu i sommar?
Ne, jag trodde inte det. ;)

Anyways, min idé med ROWMCO detta är var lite annorlunda.. Jag tänkte logga skiten vi gör och blogga om det, men jag tänkte också se till att vi bara är med och ser till att folk som inte kan vara på alla roligheter får läsa om det, se bilder och kanske också se någon film om det :)
Men nog om det.. Detta är ju nått jag skulle kunna behöva lite hjälp med så om någon vet någon fest som skulle vilja ha cover, någon(ra) personer som ska fixa någon fest eller dyl och skulle vilja ha hjälp eller vad som helst roligt som du/ni tycker ROWMCO kan hjälpa till med/vara med på så är det bara att säga till. Jag själv vill göra nått så att ni kan ha en så rolig sommar som ni bara kan och så alla kan få vara med på så mycket som dom bara kan :)

Hjälp mig göra det här projektet till någonting riktigt är ni snälla. Folk vill ju ha roligt, eller hur? Och det är precis det jag vill se till att alla ska kunna ha. Jag vill fixa era fester, se till att ni får lite mingel bilder, bra musik och trevligt folk till festen. Sen självklart vill jag ju se till att det blir någon riktigt grym och stor dunderfest nu i sommar. Men detta kan jag inte göra utan er hjälp tyvärr, jag är ju bara en person och jag vet inte om allt som händer. Så åter igen ber jag om eran hjälp och är tacksam för all hjälp jag kan få ;)


Menmen, åter till sommaren! Själv ska jag ta en paus från datorn nu i sommar och försöka fokusera på att göra den här sommaren bättre än den förra(som för er som inte visste det, var riktigt grym).
Och eftersom sommaren är här så vill man ju vara ute! Så min plan är ju att se till o fixa lite grillat i veckan som kommer, lite bira och självklart gott sällskap :D

Midsommar luktar iaf Öland, sen har det varit lite snack om Peace & Love, men får se hur cashen ser ut då.
Också en låt-mix med låtarna från förra sommaren på g, den är klar.. Men skulle vilja slänga ihop ett bildspel med bilder från förra sommaren innan jag slänger ut den för folk att höra.. Inte för att den är awesome, men den lär ju få folk att minnas förra sommare :)

Anyways, jag ser fram emot en förhoppningsvis bättre sommar än förra. Låt oss se till att den blir awesome!

/Raimon 'OKBD' Johvallius

Kommentarer
Postat av: Ola

ja kommer va med så mycket som möjligt men kommer jobba nere i göteborg hela sommarn så blir o ta dom helgerna o dagarna ja kan :). har iaf ledigt 23/6-27/6

2010-06-02 @ 13:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0