Dags för ett nytt(igare) liv..

Jaha, eftersom det inte gick så himla bra med att sluta röka sist då jag började feströka så får jag väll göra det på riktigt den här gången. Inget röka, även om jag dricker. Usch, det jobbigaste är väll att man blir så himla rastlös när man inte röker.. Menmen, kände att det är nog lika bra med tanke på att Lydia kommer hem om inte allt för lång tid och jag har ju faktiskt sagt att jag ska vara rökfrå då. Och jag är ju en man av mitt ord(vad jag kan minnas iaf)

Så jag låg i sängen igår och tänkte och funderade.. Jag kom fram till att det här var dagen jag börjar mitt nya/nyttigare liv. Så idag blev det en del träning och inga cigg. Det vart också sallad till mat, även om jag failade lite sen när vi kollade film så var iaf maten nyttigare än vad den annars varit. Tränat har jag ju gjort innan, men fan ibland behöver man kanske träna lite mera ^^
Så nu idag har jag tränat 3 gånger istället för en.
Vi var på stan förut med och då plockade jag upp ett par nya skor, även om det inte alls var tänkt så när jag drog dit så vart det så... Men dom var snygga och jag behövde ju faktiskt nya skor så det var ingen större fara.



Sen så var man ju tvungen att dra lite snygga pose när man ändå hade kameran uppe hahaha :P



Menmen, efter vi varit på stan så drog iaf jag mig upp till min bror och snackade lite skit och tog en kopp med te. Sen bar det av hem igen där jag dunkade en dusch/bad för att sedan sätta mig med Becka och Jonte och glo på Don't mess with the zohan. Mycket bra film, även om jag redan sett den.. Jonte var ju fail nog att inte ha sett den så vi var ju bara tvugna att se den ;)

Suttit en del av dagen och försökt hitta en låt som säger "Grab life by its balls and squeeze the crap out of it!", dock utan lycka.. Om ni har några förslag så skriv gärna dom... Skulle nämligen vilja ha en fin låt att tagga mig själv till den närmaste veckan eller så, och då måste det ju självklart vara en sådan låt ;)
Menmen, kanske har mer tur imorgon eller nått... Kanske snubblar på en låt snart, vem vet? Ajja sånt som märks antar jag. Här får ni iaf en låt, även om det inte är vad jag letar efter så är det ju kanske vad du letar efter ;)

 

/Fred ut, Raimon 'OKBD' Johvallius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0