En sådan dag...

Fyfan asså, idag är det inte lätt... Raslös till 100, röksugen som fan, lite sleten i kroppen och sugen på annat(så att säga). Det tråkiga är ju att det inte går att göra så mycket åt något av det tyvärr. Röksuget kan jag ju bli av med rätt lätt, men det skulle ju kanske vara lite att jobba emot mig själv och det där med att sluta röka ;P
Rastlös är jag för jag inte röker, så ah... Och jag kommer inte på nått jag vill göra heller :@
Att jag är kåt får vänta, inte så mycket annat o välja på haha.


Menmen, känner mig iaf lite nyttigare med all jävla träning! För smart som jag är så tänker jag att om jag tränar mer blir jag nog inte lika rastlös......Det funkar inte så.
Menmen, tisdag nästa vecka bär det av till Israel :) Det ska bli roligt!
Sol och sånt, sen ska vi titta på lite allt möjligt som har med kristendomen att göra, så det blir ju också en upplevelse :D
Dock inte packat nått än... Funderar på om det kanske skulle vara en bra idé att göra.. :P
Men det har jag nog tid med i veckan. Imorgon är det tydligen också awesome dagen. Hade hoppats på att några polare eller nått ville vara med och fira det med ett glas eller nått, men ser inte riktigt ut som det :(
Får väll se om jag kanske kan övertala någon/några imorgon ^^
Skulle ju vara lite kul att ta ett glas eller två med polarna o snacka skit. Men sen o andra sidan kanske jag ska ta o låta bli allt sånt med tanke på hur röksugen jag blir när jag dricker... Menmen, får väll se hur det blir med det hela. Time will tell antar jag.
Hittade en fräsig låt idag btw :D
Var innte på youtube och sökte lite random och fick upp en låt som första val, klickade och... Ofan, den var ju bra! :D
Det var ju knappast vad man hade förväntat sid direkt, menmen.. Gött det. Här har ni låten iaf:




Ne fan, om man kanske skulle ta o hoppa in i duschen och få tiden att gå lite fortare kanske? Har ju inget att göra så att duscha/bada kanske kan få tiden att gå lite snabbare :)

Peace out /Raimon 'OKBD' Johvallius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0