The Beginning!

Ikväll smäller det! Vi har inflyttningsfest för Jonte 'PMS' Björkqvist här hemma hos mig(oss). Och i och med det så måste vi ju se till att ha en brakfest, och som vanligt när jag dundrar igång en riktig fest så måste det ju bjudas på dricka med... Men den här gången var det inte säkert att spriten skulle komma i tid, så jag och Jonte drog till systemet istället och storhandlade där. Så nu jävlar finns det dricka till en bataljon här hemma! Lär blir en super-dunder-woho-herp-derp fest ikväll ska ni se, men vafan dom flesta kommer ju hit så det kommer ni nog märka själva ;)

Menmen, sitter här och försöker trycka i mig lite frulle så här innan man måste fixa allt annat... Ska träna, till systemet igen och sen ska vi äta och göra oss i ordning och fixa klart i storarummet. Så det är inte så himla gott om tid som man skulle önska att det var.
DAGENS OUTFIT; Det lär nog bli en snygg skjorta och ett par jeans till det skulle jag tro.. Inte bestämt mig än.
DAGENS FRULLE; Idag blev det gröt, te och välling! Har hört att det är nyttigt med fiber o sånt ;D
DAGENS MAT; Lär bli en pizza eller dyl. då jag inte direkt kommer ha tid o laga mat...
(Skriver det här i sann blogg-anda ;D)

I veckan så ringde morsan och började yra också.... Fattade inget av vad hon sa, men sen när jag ringde upp henne(var lite upptagen innan) och frågade vad hon yrade om så fick jag det klart för mig att jag skulle få in lite cash :)
Och vips så dundrade det in 9k på banken, woho! Då blir det en ny säng snart iaf.
Själv trodde jag att jag skulle behöva vänta till nästa månad innan det skulle kunna bli en ny säng, men ibland är allt så bra timeat :))
Menmen, nu har jag iaf gjort ett inlägg... Folk vill ju tydligen att jag gör det, men inte hänt så mycket så inte så spännande atm :P
Men kan skriva efter helgen, då borde det finnas bilder och mer att skriva om också.
Anyways, här får ni en fin liten låt som kan vara skön så där när man behöver koppla av, eller kanske när man är ledsen :P


Fred ut, och döden kommer snabbt. Ditt liv är värt mer än vad du tror, glöm aldrig att du är speciell. Jag kommer inte vara här för evigt även om jag är odödlig, för förr eller senare så dör du...  /Raimon 'OKBD' Johvallius



Herp Derp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0