Rip my eyes out, tear my throat apart and blow my brains out.

Dags o döda mig själv tror jag..
Folk...är värdelösa. Det finns ett liten samling folk som faktiskt är värda att ha vid sin sida och som man kan lita på. Tyvärr är dom flesta helt jävla efterblivet störda, själviska och i många fall elaka. Jag säger inte att jag är någon ängel, men jag är då iaf bättre än många där ute. Inte många som är raka och ärliga, står för sina åsikter och inte är rädda för någonting. And then Raimon was an alien.........lol fml ^^
Ajja, bara köra på som vanligt. Tråkigt att folk inte alls är det dom visar för andra.. Istället för att göra en långt Q_Q inlägg om hur jävla värdelösa alla är och hur mycket jag skarpt ogillar nästan alla i denna fördömda värld så tänker jag skriva lite om hur min månad kommer se ut! :)

Troll, lol, lollololoololololololololol <----Så.
Första april är slut, nu kommer en månad av trolling :))))))))



I will not be dragged down to your level. Still invincible. /Raimon 'OKBD' Johvallius.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0