Hej igen!

Asså såg nu att jag fått inlägg på mina blogg inlägg den 12 och 13 juli. Jag tänkte börja med att svara på dom kommentarerna:
Jag valde att blogga här för att jag hittade det här stället först mer eller mindre. ;P Simpel as that.

Nu till mitt inlägg:
Nu var det ju ett tag sen jag skrev nått så tänkte ta och uppdatera er lite i vad som händer i mitt händelselösa liv.
Så först och främst kan jag ta och tala om att jag inte går på fsk nått mer då dom tycker jag borde jobba(det gör kanske jag med, men jag skulle ju gärna slippa bli utkastad och fuckad). Så efter att dom tog typ 2-3 månader på sig att avgöra att jag inte skulle få några pengar. Under denna tid gick jag självklart till socialen som också tyckte att det var ett ypperligt tillfälle att strula dom med! Så efter att dom sagt att jag kan komma in med papper lite senare(kunde inte fixa dom då jag var där) så kunde jag inte det. En månad utan cash, kul. Ajja, pengar kom månaden efter så jag står i skuld till min far, det får jag fixa på nått sätt. Det roliga är nu en månad efter det då jag satte in pengarna dom gav mig på banken efter att jag tagit ut dom. Då räknas det som en inkomst och jag får inga pengar... Ja du.
Fett smart! Ajja, överklagade. Får la se om jag har någonstans att bo efter denna månad ^^
Anyways, annars leker livet. Jag mår bra och allt. Rätt så nöjd med mig själv, bara att jag behöver klippa mig ;P
Men vafan, livet handlar inte om pengar. Hoppas bara saker o ting löser sig snart, skulle vara trevligt att hitta hälsa på Mjölby innan sommaren är helt slut. Skulle också vilja handla lite mat haha. Menmen, jag lever och mår bra :)

Annars... Hmmm, vetifan asså... Inte mycket, sitter som vanligt hemma och degar med HoN typ. Men verkar ju som det blir jobb snart så då kanske det faktiskt händer nått i mitt liv :)
Frågan är la bara om jag klarar av ett jobb... Så länge det inte är nått man måste upp kl 06-07 för så ska det nog inte vara några problem.

Ja juste! Jag kan ju tala om mina bravader igår! Igår var vi på onsdagsklubben, fast vi fick inte tag på öl innan så vi var lite ledsna :(
Fast det vart fan bra för det. Jag träffade någon tjej som jag tror är kompis med Jennies syster Anna.. Anyways, så var hon vett svettig av att dansa så jag vart imponerad och joinade :D
Stog o dansade skitmycket, kul som fan var det! Hoppas jag ser mer av henne ute! Syrrans polare är så roliga att träffa ute måste jag säga, alltid glada och trevliga :) Sen så dansar dom ju också, till skillnad från majoriteten av mina vänner :P
Det roliga med det hela är nog att jag tyckte Anna skulle introdusera mig för en annan tjej som jag tyckte såg bra ut, men det vart att dansa galet med den andra tjejen istället. Jag tyckte iaf att gårdagen vart lyckad, jag hade kul.

Jag älskar mitt liv, trots att det är så mycket som fattas. Menmen, jag går ju i rätt riktning iaf.
En vacker dag kanske man träffar någon och då kanske man redan har jobb.. Vem vet? Time will tell, men jag ser en ljus framtid och jag är glad att jag lever.

P.S förlåt om jag nästan alltid gnäller på allt, men det är inte många som vill höra om hur bra allting är. Det får andra att känna sig sämre. Att höra dåliga nyheter får folk att känna sig bättre och får dom att tycka sitt eget liv inte är så dåligt. För man jämför med andras. Och folk som spelar HoN gör mig arg :)

Just chillax mate, shits about to get real.



/Raimon 'OKBD' Johvallius

Kommentarer
Postat av: Fundersam

Fast hur kommer det sig egentligen att du ens lyckats få pengar innan när du skrivit massa om att du tränat och festat, du låter ju inte sjuk liksom...så ser inte heller varför du inte skulle kunna jobba?!

2011-07-28 @ 19:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0