Livets alla lögner.

Först och främst kan jag böjra detta inlägg med att säga att det inte alls är relaterat till när jag "släpper" detta inlägg. Jag har istället valt att släppa det på en annan tidpunkt än när det hände för att inte vara för uppenbar och för att inte peka på någon specifik individ.

Anyways.. Först ett litet note till alla kvinnor: När en kille köper dig saker, bjuder på saker(gärna utan anledning), vill ha med dig på resor och i allmänhet skämmer bort dig; då vill han 9/10 gånger in i dig. Det tragiska med den här sanningen är att ungefär 4/5 av kvinnorna jag påpekat detta för svarat med något i stilen "Nee vi är bara vänner", "Nej det vill han inte, han har flickvän(eller dyl)" eller "nee han är bara snäll". Sen har dom fått sin vilja fram eller så har dom slutat umgås/bjuda på saker när dom inser att "oj, jag får visst inte ut det jag vill".
Seriöst, jag må vara blåögd.. Men vissa tjejer är fan blinda.

Ok, nu har vi det avklarat. Så ska vi prata lite mer om livets lögner? Hmmm.... Ok!

Marijuana är dåligt för dig och alkohol är helt ofarligt. Mjo... Menar det, ni som inte har en jävla blekaste om vafan ni snackar om kanske skulle ta och läsa på lite och skaffa er lite insikt i det hela. Det är inte direkt en eller två personer som ser på marijuana/hash(som för övrigt kommer från precis samma sak, så det är ingen direkt skillnad) är nått jävla dödsknark. När den största dödsorsaken är cigaretter..

"In the USA, about 438,000 people die from smoking-related illnesses per year. Overall, cigarette smoking accounts for about 30% of cancer deaths. Of every 5 deaths in the USA, 1 is caused from smoking."

Du kan läsa mer här: http://www.cancer.org/docroot/PED/content/PED_10_2X_Cigarette_Smoking.asp?sitearea=PED

Marijuana har dödat 0 personer. Detta är asså i helhet. ALDRIG NÅGONSIN har NÅGON dött av det.



Snygga tjejer är bra i sängen/värda att ha sex med. Nej, nej och åter nej. Det stämmer inte någonstans. Det närmaste sanningen det kommer är att man kan skryta om att man haft sex med en snygg tjej. Det betyder absolut inte att dom är i närheten av bra. Och sen ska du tänka på att dom har kläder/smink för att se bra ut med. Många är långt ifrån lika snygga när dom är nakna. Jag vet själv en tjej jag plockade hem, som jag och alla mina vänner(plus några som inte direkt ens träffat henne) ansåg vara as snygg och ja, som ni kanske kan förstå så vill ju då folk gärna hamna i säng med henne. Jag skulle ALDRIG råda någon till att ha sex med henne(namn, vi nämner dom inte). Usch fy och tvi säger jag bara. Det är så att jag mår lite dåligt så här nu i efterhand. Jag förstår inte hur en person som (är inte så exakt då jag inte vill vara för otrevlig) är 24+ och ser så pass bra ut kan vara så fruktansvärt värdelös i sängen. Så till alla killar som tror att en snygg tjej är en bra tjej; Nej, försök prata med tjejen och se om hennes personlighet är någonting som attraherar dig. En dum brud kommer alltid vara en dum brud, hur mycket smink hon än har på sig.



Tjejer är fina och duktiga. Jag bara önskar att det var en sanning.. Kalla mig oldfashioned, men jag gillar en tjej som inte går och skriker om hur mycket hon gillar kuk. En sak om det är en komplimang till sin karl, men det är inget man säger om allmänheten. Inte i min mening. Det är ungefär som att jag skulle säga att jag älskar fitta, vilket jag på ett sätt gör.. Men samtidigt så gör jag absolut inte det. Jag älskar tjejer.. Men inte vilken jävla tjej som helst. Alla har gått o blivit så jävla promiskuösa tycker jag. Fan, håll ihop benen lite! Allt för många tjejers riktiga sida har visat sig för mig.. Jag har fått allt för stor insikt i hur falska, oärliga och orena tjejer kan vara. Det är tragiskt och tråkigt att se i min mening.. Jag säger inte att killar är bättre, men vi har alltid varit rätt dåliga på det där med att kontrollera oss.. Alltid sett tjejer som några som är duktiga, men ack vad fel jag hade. Ni är värre än mig. Kanske för att jag slutat upp att bete mig som en omogen 11 åring som bara vill trycka in min kuk i saker o ting. Ni kanske aldrig kom förbi det stadiet....

Alla killar är svin. Nej, jag vet massvis med killar som inte är det. Sen o andra sidan så känner jag nog ett pars om kan vara svin, dock har dom flesta en finare sida. Största anledningen till att vi killar är "svin" är att vi faktiskt inte bryr oss. Man möter en tjej, man har sex, det fortsätter och sen blir tjejen kär. Killen är inte lika intresserad och lägger då ingen större vikt i det hela. Det här gör tjejer med. Så sluta kasta sten tack. Och sen måste vi ha i åtanke att tjejer ofta kan välja o vraka på ett annat sätt än killar kan. Så när en kille får sig saker tackar den oftast ja. Medans det finns tjejer som gör samma sak och helt enkelt bara är elaka och kalla.

Jag önskar världen kunde vara/bli en bättre plats. Jag önskar vi alla kunde vara ärliga, men det kan vi inte. Vi behöver både gott och ont. Men det finns allt för mycket hat i världen... Våga säga förlåt, våga stå för din åsikt, våga lyssna på andras. Blir så ledsen av alla lögner och allt svek..

Har ni några andra lögner om livet? Skriv en kommentar eller hör av er :)

/Raimon 'OKBD' Johvallius

Kommentarer
Postat av: johan

hej, jag söker spänning tillsammans med dig i förhållande eller singel. din ålder är mindre viktigt, aldrig tyckt de är viktigt. söker härlig sex men även bus på andra sätt, lite omtanke, lite uppvaktning. så, söker du sex, men som ev kan få leda till mer, kom igen, låt oss se vart det leder?! kanske sitter du fast i förhållande o inte kan ta dig ur? detta kan vara alternativet. här kan du får både intima stunder, eller nån att bara mysa med och prata med. så, du har absolut inget att förlora. skriv, vem du än är. här finns inga speciella krav, mer än att du vet vad du vill å är hyggligt diskret. jag kåt i dej

2012-06-26 @ 12:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0