Begravningens slut..

Ja, jag är sen. Big woop, wanna fight about it? Ne men jag hade annat för mig så orkade inte springa o skriva blogginlägg. Vart inte så värst mycket med min vecka av feting träning.. Men här ska ni iaf få måtten för dom som är intresserade:
Midja: ~84-85(-1cm minst)
Vikt: 80kg(+1kg men det går lite upp och ner)
Höger biceps: 36,5(+1,5cm)
Vänster biceps: 36,5(+1,5cm)

Så fast att jag bara hade ungefär ett vettigt träningspass under mina typ 6 dagar så gick det ju bra iaf ;D
Men hde massa saker jag var tvungen att fixa och dona med så fick inte direkt den tid jag ville när jag ville ha den :P
Ajja, gick ju helt ok iaf... Fortsätter ju träna med så det kommer nog bara bli bättre o bättre med tiden. Kanske kan sikta på bräda till nästa år? Det skulle ju fan vara lite fräsigt :)
Hört att det tydligen ska ta en jävla tid att träna fram ^^
Men om inte nått går på tok så blir det ju boxnings träning och den är ju hård så då blir man nog ännu mer fit..

Ajja här har ni en skön låt att ta det lite lugnt till eller nått ^^
Btw, för er som inte redan visste det så har jag slutat med dom där ciggaretterna.. Nikotin är inte bra :I

 

/Raimon 'OKBD' Johvallius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0