Sommar som en boss?!

Först måste jag bara citera en låt från nya In Flames albumet som jag bara känner passar mig jävligt bra :)
Tänker tillbaka på lite och bara älskar texten ;D

At least you could've tried
It is way past time and we're scattering ashes
You take everything inside, please hear me out
You, you are leaving me with scars

Fear is the weakness in all of us
It's sad to see you go
It's not meant to be easy but you drag us down
Burning of the evidence close

The same road for far too long
It's not meant to be
We are losing identity
Faith has been denied, let's not pretend
This is the first time, we just don't belong

A world, do you perceive
All turn cold, and no one cares for anyone
Waiting for the final blow
Do you have faith at all?
One more day, then we fade away

Fear is the weakness in all of us
It's sad to see you go
It's not meant to be easy but you drag us down
Burning of the evidence close

The same road for far too long
It's not meant to be
We are losing identity
Faith has been denied, let's not pretend
This is the first time, we just don't belong here

(The same road for far too long)
It's not meant to be
We are losing identity
Faith has been denied, let's not pretend
This is the first time, we just don't, belong

 

Annars är det nu sommar o gött :D
Vad kommer hända i sommar då? Hmm bra fråga, det enda jag faktiskt vet är att jag kommer festa runt midsommar.. Annars lär det nog bli lite som det kommer antar jag. Vet att jag inte skriver så mycket inlägg nu för tiden, men så jävla spännande är det inte att sitta vid en blogg när det är bra väder :P
Kan upplysa er om hur det står till med mig nu för tiden dock. Det är bara bra, fattig som få, men bara bra. Mår faktiskt förvånansvärt underbart ;D
Tränar som en galning och är ute i solen en hel del. Livet är gött när det är sol ute fan! En nackdel med att träna är väl att man får så extremt(jag iaf) mycket mer energi och jag vet inte alltid vart jag ska göra av all den energin ^^
Menmen, det är bara träna mer antar jag :P Och om inte Linus får för sig att ändra sig så ska här börjas boxas :D Woop woop!

Idag ska jag göra en köttfärslimpa och kladdkaka hade jag tänkt.. Tror det blir rätt jävla mycket mat dock, tror inte så många kommer hit o äter dock så jag får nog äta skiten själv ^^
Visst är det tur att man kan spara mat?

Slängde ut mina dj prylar på blocket med, får la se om det är någon som hör av sig.. Inte någon som gjort det på ett par dagar iaf :(
Skulle inte sitta fel att sälja dom grejerna faktiskt, menmen får se om det blir sålt eller ej. Man kan ju alltid hoppas :)

Skulle vilja ha lite mer kvinna i mitt liv måste jag säga dock. Umgås inte speciellt mycket med någon av mina kvinnliga vänner och det är fan tråkigt :/ Det behövs dam i mitt hem :D
Får hoppas att Pabi blir frisk snart så hon kan komma o vara trevlig. Untill then, I'll just have to do with ze awesum guys instead!

Untill next time. Peace! /Raimon 'OKBD' Johvallius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0