Strul med pengar någon?

Om någon vill så kan dom ta mitt penga strul :I
Strulat i över en månad nu. Inte så att jag är döende eller nått, men skulle ju vara gött att kunna gå till affären. Och det skulle sitta bra med annan frukost än gröt. Menmen, man ska inte klaga. Jag har mat på bordet och jag lever. Allt jag behöver egentligen, men när det håller på att strula så pass länge så blir man ju lite orolig.. Känns ju mycket tryggare att ha pengar på banken liksom. Ajja, får la se om jag kan fixa det här asap. Försökte ringa o kolla vad det var som hände idag, men då var snubben jag skulle ha tag i självklart inte inne.. Och han skulle ringa mig, men känns inte direkt som han är någon man kan lita på då han skulle ta hand om mina papper snabbt för snart en månad sen.
Ajja, får la se om jag kan få tag på honom imorgon istället. Vill ju gärna ha några pengar till midsommar :I


Annat än det så är det bra här hemma, rätt så händelselöst dock :(
Händer fan inte ett skit. Jag sitter bara framför datorn och spelar HoN eller glor på serie typ ^^
Tränar gör jag ju självklar med, men det är typ det som händer på en dag liksom. Inget att göra på stan direkt så fan ska man gå dit för? :S
Mycket te blir det ju självklart i vanlig ordning också.. Men ah, händer inte så mycket spännande när man bara är hemma och tränar varje dag ^^
Ajuste, hon kom aldrig i lördags btw :P
Jag sprang iväg och gjorde annat istället så det är ok, jag var sysselsat :) Antagligen så var det roligare iaf :P

Så jävla uttråkad asså.. Buuuuuuuuu!
Ajja, idag blir det att raka bort skägget då det ser konstigt och sne-växt ut och sen till mat blir det någon köttbit med nått annat ^^
Ajja, nu ska jag göra te. Untill next time.
/Raimon 'OKBD' Johvallius

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2011-07-12 @ 20:07:33
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0