Inget o göra..

Skrev ett helt inlägg som jag sen tog bort. Hade ju fan inget sammanhängande ^^
Anyways. Jag har inget o göra så skriver ett litet inlägg :)

Så jag börjar med en Avril Lavigne låt bara för att hon är typ den ända tjejen som inte alls är min stil som jag vill vara busig med ^^
Och för att jag haft en tjej som nästan är identisk(lol) med henne. Varför tänker jag på det här nu? Dunno, var på youtube, hittade låten. Blabla kolla fitt videon istället!


I onsdags skulle vi dra till Hugos, men jag kom bara in sen drog jag igen. Fick roligare saker att göra så att säga.
Sen var det inget, lite små soft på fredagen och igår var vi på cromwell och ehm.. Ja, det var la helt ok. Tråkigt på hur fula alla där var dock. Men vad ska man göra liksom? ^^
Nu på onsdag tänkte jag svänga förbi Hugos igen då jag ändå har en biljett så why not typ? Men först ska jag hjälpa bror med en flytt sen måste jag vara redo nere vid stationen runt 06 för då bär det av till Bo i Skövde :D
Och ja, där ska jag göra så mycket bus att kommer bli kallad kapten bus!

Ajja, inte så mycket mer av intresse att skriva direkt.. Jo just det! Nya In Flames låten som kommit, inte speciellt bra. Q_Q
Hoppas fan skivan är bra iaf.
Men nu är det söndag så jag ska slänga på mig en mysig keps och sen blir det chillofdoom :)
Synd att man är ensam, men om någon är intresserad så är jag öppen för sällskap. Och nej det betyder inte sex, skulle chansa på att jag inte ens vill röra dig om någon nu skulle höra av sig ;P
Men det kommer inte hända så Q_Q och forever alone ;)


P.S Rai is back. Hammare och du kan inte röra det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0